Sunday, December 11, 2011

Kejap agi ar, kejap agi ar.

Haaaaaaaaarggggggghhhh!
berabad lamenye blog aku tak update dan sori lee pembaca-pembaca sekalian.
ceh, cakap macam ade orang nak bace blog die.
follower pun ciput.

bukan taknak update blog ni.
cuma malas tu yang bergunung ganang haaa
ade idea but keeping on bertangguh!~
oh shit, da jadi habit da kot.
taley jadi, lame lame melarat!



So, mungkin kome-kome sume ade mengalami situation begini
1. Bile bangun tido,mate celik. tapi taknak bangkit dari katil.teruskan bergoleng-goleng
2.Nak buat homework, TAPI bukak FB dulu ar, Tumblr dulu ah, Tweet ar kejap. last-last 5jam berlalu without progress of homework
3. Nak turun makan kat cafe. tunggu si abu la kejap. main game kejap. kejap itu kejap ini. tak memasal kafe tutup. padan muke berlapar.

Hmm. tak elok sikap bertangguh ni. sungguh tak elok dan tak menjamin masa depan. cewahhh.
haaa sape2 yang duk depan lappy agi tengah bace tu.
PI WAT KEJE SEKARANG~! LAU TAK AKU SEBAT!
ye ye je kan haha.

moh kongsi lak cane nak elakkan pertangguhan ni.
kome pun kongsila jugak.

kalu aku ,
1. bangkit dari katil malas tu, aku pukul diri sendiri. biar lari setan-setan yang menghasut kat badan tu haa.Pukul kuat-kuat ok, biar setan tu lari jauh
2. buat keje tangguh-tangguh. yang ni aku takde yang bagus agi sebab sampai sekarang da 2 hari aku tangguh assignment. :O
Tapi, besekan diri tulis keje yang kene buat tu. and sort according to priority. tulis besar-besar kat tempat mudah tengok.
Biar bila tengok tu bole kasi jantung jatuh haa gituhh
3. Buat keje tu biar mule ngan betulkan niat. Lillahi Taala. Ingat kat parents nye harapan semua. InsyaAllah pastu rase lagi bertanggungjawab nak buat sesuatu.

Ok tak suke nak panjang-panjang kome bace pun mengantuk kan? haha
BTW, this is officially my 100th post!
*clap2*..since 2008 aku setat blogging. 3 taun baru 100 post haha.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...